2010. december 15., szerda

Last night....



After a long hard day, like yesterday – I need a little break and relaxation, therefore after my daily workout I opened a box of fine chocolate and drank a glass of red wine (I was surprised, how well these two fit together). Nail-polishing and magazine reading also belongs to these lazy evenings for me. The new InStyle had arrived a few weeks ago, but I hadn’t got time to open it, but finally I’ve checked it out yesterday. It was a pleasant evening.
You deserve your own piece of Heaven, make it your priority for today!

Egy-egy hajtósabb, zsúfolt nap után – mint amilyen a tegnapi is volt – szükségét érzem, hogy egy kicsit kényeztessem magamat. Ennek fényében, letudva a szokásos esti edzésemet, kibontottam egy doboz finom csokoládét (természtesen nem én majszoltam el az egészet), s töltöttem hozzá egy pohár vörörbort (nem is gondoltam volna, hogy a két íz ilyen jól harmonizál egymással). Az ilyen lazulós estéknek elengedhetetlen eleme (legalábbis nálam), a körömlakkozzás és a magazinolvasgatás, így hát előkaptam a vörösborhoz színben legjobban passzoló lakkjaimat, és kipingáltam körmeimet. Egy-két hete már megérkezett a postaládámba az InStyle decemberi száma, de sajnos az utóbbi hetekben nem nagyon volt időm olvasgatni, sőt még átlapozi sem. Pedig szeretem átrágni magam rajta az utolsó betűig. Alapos tanulmányozásra sajnos tegnap sem futotta az időmből, de mindenképpen jól esett egy kicsit elbújni a magazin hasábjai között. Igazán kellemes este volt, és még csak ki sem kellett mozdulnom a finom meleg lakásból. Ennyi jár. Ajánlom mindenkinek!












I want this blue coat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése