2011. január 26., szerda

Wedding dresses


(Daalarna)


Bár a január nem az a klasszikus házasodós hónap, - személyes érintettségem okán- én mégis sokat nézegetem az e témával foglalkozó honlapokat. Az esküvő minden kétséget kizáróan az a nap, amikor minden nő -még az is, aki egyébként nem igen foglalkozik megjelenésével- a tökéletességre törekszik. Sokan sokféleképpen készülnek a nagy napra: fogyókúra, diéta, jóga, pilates... Mindezt azért, hogy az áhított ruhaköltemény makulátlanul fessen.


Bár én már megtaláltam a tökéletes darabot a szeptemberi Nagy Napra - Anyukám esküvői ruháját fogom viselni - összegyűjtöttem néhány tetszetős menyasszonyi ruhát:

 (Aire Barcelona)

 (Aire Barcelona)

 (Elie Saab)

 (Elie Saab)

 (Elie Saab)

 (unknown/ismeretlen)

 (Lazaro collection)

 (Vera Wang)

 (Vera Wang)

 (Vera Wang)

 (Vera Wang)

(Vera Wang)

(Vera Wang)

(Vera Wang)

(Vera Wang)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése