2011. március 2., szerda

Whitney

Whitney Port. Lényegesen kevesebbet hallunk róla, mint "kolléganőjéről" Olivia Palermoról. Mindkettőjüket a "The City" című sorozatban láttam először. Filmbéli jelleme mindenképpen szimpatikusabb mint Oliviáé.









Öltözködésében igen megnyerő számomra az a merészség mellyel összepárosítja a különböző mintákat, anyagokat. Az első látásra össze nem illő ruhadarabok merész kombinációi rajta komplex egésszé állnak össze. Nem tudom, hogy eme képesség sajátja-e, vagy megjelenése kreatív stylistok hadának eredményes munkája, de szettjeit - ahogy azt Ms. Palermonál említettem - szívesen ölteném magamra.

Az alant bemutatott képek mindegyikén van valami, ami nekem nagyon tetszik, ami nagyon megfogott:

Klasszikusnak számító összeálítás. Ha valaki nem tudja, mit vegyen fel egy buliba/kávézni/moziba...stb., szerintem ezzel az összeállítással nem lő mellé. Tán nincs is nő, akinek ezen alapdarabok ne szerepelnének a ruhatárában. Klassz a fekete körömlakkja is, de vagány lenne valamilyen élénk, színes is.


 Az előzőnél alkalmibbnak mondható szett, kedvencem a blézer és a cipő.


 Átmeneti időjárásban ideális "rohangálós" szerelés. Régóta vadászom ilyen kockás kiskabátra.
Milyen nehéz lenne az a táska ha telepakolnám mindig szükséges és elengedhetetlen apróságokkal.


 Nagyon jól áll neki ez a hippi stílus, ha bátrabb lennék én is szívesen kalandoznék többet ebben a műfajban. A csizmáját imádom, kell. Mese nincs.


Kulcsdarabok: harisnya, táska, napszemüveg. Számomra az összeállításnak olyan "hagyjatok ma békén, elbújnék a világ elől" hangulata van. Mindenképpen tetszik és van is ilyen harisnyám (köszönöm Anyu!).


 Szeretem a piros bőrtáskákat. A kép alapján Whitney is. Hozzá fodros szoknya és kockás ing, készen is van a diáklányos öltözet. Ha a lábára finom kis balerina cipőt adnánk, akkor kislányossá válna, de ezzel a kopott bakanccsal már-már lázadó!



 Egyszerű és nagyszerű. Szívesen megnézném, hogy milyen ruha lapul a kabátja alatt!


Talán ez a kis sárga ruha az, ami a legkevésbé felel meg az én ízlésemnek, de mégis jól esik ránézni. A napfényt idézi. Azt viszont tudom, hogy a táskáját melyik cipőmmel venném fel. :D


 Nagyon merész. Ezt az összeállítást mintha Carrie Bradshaw (legendás) gardróbjából váasztotta volna.


 Mint egy aquarel kép.


 Tetszetős, geometriai mintás tunika. A fekete kabátkát nem igazán értem. Lehet hogy nincs mögötte semmilyen koncepció, csak szimplán fázik. De így is csinos.


Ezt a szettet valamilyen nyári fesztiválra venném fel.


Minden darab tetszik, amit Whitney a képen visel, csak nem így együtt. Ha a szürke pulcsiját lecserélné egy a nadrághoz (ami egyébként igen merész választás) illű színűre, tökéletes lenne.


Letisztult vonalak, egyszerű szabás. Gondolkodás nélkül felvenném. Semmi rafináltság nincs a ruhákban. Pont így jók!


Patchwork hippi! Én nem mernék ennyi mintát kombinálni.


Ez az egyik kedvencem. Megnyerő, ahogy a kislányos stílusú, virágmintás "pörgős szoknyát" vagány motoros bőrdzsekivel párosítja. Ezt tuti kipróbálom én is, csak arra kéne rájönnöm, hogy milyen az az időjárás, amikor nem fázom egy lenge szoknyában, miközben a bőrdzski jól esik. Vajon mi lehet a lábán? Bakancs?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése