2011. május 26., csütörtök

TAG


Már sokszor és sok helyen találkoztam hasonló "kérdőívvel", gondoltam most kitöltök én is egyet.
Íme a kérdések, s a rá adott válaszaim:
 
1.Kedvenc virágod?Miért?
Tulipán, liliom és újabban a rózsaszínű/pink rózsa. Csak mert szépek.

2.Volt vagy van műkörmöd?
Nincs, nem volt soha, és nem is szeretnék.

3.Kedvenc terméked? 
(nem mostani jelenlegire gondolok ,hanem az összes smink/ruha/cipő..stb termékek közül)

Smink: Manhattan 2 in 1 Perfect Teint (vizesen felkenve alapozó, szárazon kőpúder) “porcelain”/”beige” árnylat.
Arckrém: Vichy Oligo 25, Vichy Aqualia Thermal.
Arctisztító: Yves Rocher kammillás arclemosó gél.

Ruha: úgy általában a sötétkék (nem koptatott) szűk farmer, jó szabású zakók.

Cipő: balerina fazonú, lehetőleg bőr (a Vagabondot nagyon szeretem), futócipő (általában Nike).

Kiegészítők: imádom a sok-sok karperecet és a táskákat.

4.Mennyit költesz havonta Sminktermékekre,ruhára,cipőre,kiegészítőkre..?
Ez változó.

5.Hol laksz jelenleg?
Budapesten, de vágyom ki a városból.

6.Hogyan szereted magad sminkelni a hétköznapokon?
Abszolút minimál stílusban, viszont a szempilláimat mindig kifestem, ha kilépek a házból.

7.Miért kezdtél el blogot írni?
Mások blogját olvasgatva jött az ötlet. Sokáig kacérkodtam vele, és egyszer csak belevágtam, leginkább a magam szórakoztatására.

8.Kinek a blogja a kedvenced?
Nagyon sokat szeretek.

9.Kinek a blogját olvastad először?
Talán az Ourfashiont.

10.Óvodában mi volt a jeled?
Esernyő. Bölcsiben pedig cica.

11.Ideális esküvő?
Az ideális férfivel.

12.Ideális férfi?
K.L.

13.Hány pár cipőd van?
Jóval több, mint amennyi indokolt lenne.

14.Beceneved ,ha van mostani  ,ha nincs akkor régebben ,hogy becéztek?
A nevemen hív mindenki (persze családon belül van, de az ott is marad).

15. 3 legkedveltebb követőd/rendszeres olvasód neve?
Nem emelnék ki senkit. Eddig mindenkitől kedves, bíztató szavakat kaptam.

16. 3 legkedveltebb blogod neve?
Sokkal többet szeretek 3-nál, úgyhogy itt sem emelnék ki senkit.

17.Mivel foglalkozol jelenleg?(munka/tanulás?milyen szakon?)
Szociológusként végeztem immár 4 éve azóta a szakmámban dolgozom és mellette most indítottam saját vállalkozást, egészen más retületen.

18.Kedvenc városod?
Legyenek a közelben hegyek, tavak/folyók. Friss levegő és élhető környezet.

19.Hol élnél legszívesebben ha tehetnéd?
A svájci Alpokban.

20.Márkás bolt vagy turi?Miért?
Imádom a turikat. Szerintem azért mert itt kiélhetem vadászösztönömet. Viszont az alapdarabokra szívesen áldozok többet is.

21.Kedvenc stílusod?(lehet korstílus , ruhastílus ,sminkstílus..)
Szeretem ötvözni a különböző stílusokat. Csípem, ahogy Olivia Palermo öltözik. A lényeg: az igényesség.

22.Egyenes haj vagy göndör haj?
Szögegyenes hajam van, és ki vagyok békülve vele, bár néha vágyom őrülten göndör tincsekre. Ilyenkor jön a hajcsavaró.

23.Szoli vagy önbarnítás?
Hegyikerékpár 35 fokban. Egyébként szoli, de csak mértékkel.

24.Párkapcsolatban élsz?
Igen.

25.Szerelem vagy szex?
Is-is.

26.Kedvenc alkoholos ital/koktél?
Vörösbor, rosé, mohito.

27.Kibírnád 2 hét sminkelés nélkül?
Simán.
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése