2011. augusztus 4., csütörtök

Nem baj lányom, majd belenősz!


 Az oversized ruhák virágkorukat élik. Mindenképpen vitatható, hogy elegánsak-e ezek a ruhák, vagy sem. 

Én valószínűleg az utóbbi mellett tenném le a voksomat, de ettől függetlenül akad néhány olyan darab, amelyiket gondolkodás nélkül felvennék. 
Ebbe a bejegyzésbe gyűjtöttem csokorba azokat a "túlméretezett" ruhákat, melyeket érdekesnek, figyelemreméltónak találtam.

A kifutókról...

Blumarine

Bottega Veneta

Jil Sander

Brioni

Max Mara


A fashioneditorials.com-ról...










A thesartorialist.com-ról...















És végül néhány fotó Mary Kate Olsen-ről...
(Ő az, aki nem hiányozhat egy ilyen témájú bejegyzésből)







Még ha fel nem is venném mindegyik itt bemutatott ruhát, nézegetni nagyon szeretem ezeket a képeket.
Nekem is van néhány nagyobb kardigánom és pulcsim, szeretem is őket nagyon, de arra odafigyelek, hogy ne keltsek slampos hatást. Például ha felveszem az egyik ilyen kardigánomat, akkor azt nem bő nadrággal teszem, hanem mondjuk egy csőfarmerrel. Egyszerre csak egy túlméretezett ruha!

Nektek mi a véleményetek? Hordanátok ilyen holmikat?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése