2011. december 1., csütörtök

L'Oreal Nutri Gold - Teszt

Az OurFashion blog tesztelőket keresett a fent látható termékre. Jelentkeztem, s voltam olyan szerencsés, hogy beválogattak a tesztelő-csapatba. 
A krémekről írt tapasztalataim rövid verzióját már olvashattátok itt, de ha érdekel a teljes beszámoló...


L’Oreal Nutri Gold. Gold…arany…gazdagság. Ez az asszociációs folyamat  pergett le a fejemben, mikor megtudtam, hogy én is tesztelhetem a krémet. Mielőtt még megérkezett volna a csomag, próbáltam elképzelni, hogy milyen lehet a termék. Az aranyról a gazdagság, pontosabban a hatóanyagokban gazdag, tömör textúra lebegett a szemeim előtt. Használtam már ilyen arckrémeket korábban, de nem tartottam ki mellettük, nem szerettem őket.  Így hát – be kell vallanom – negativ előítéletekkel vártam a postást.

A csomag megérkezett: én egy tégely nappali krémre számítottam, amit meg is kaptam, kiegészítve egy éjszakai- és egy szemkörnyék ápoló krémmel. Az esti arctisztítás után mohón, kíváncsian bontottam ki a dobozokat.

Mikor egy új termék a kezünkbe kerül, először a csomagolásával találkozunk.  A L’Oreal Nutri Gold dobozkái egyből megtetszettek, nagyon szeretem a fehér, bronz és arany színeket: egyszerre képviselik az egyszerűséget és az exkluzivitást. Nálam plusz pontot jelent egy arckrémnél – a szóban forgónál is -  hogy nem műanyag, hanem üveg tégelyben van.

És végre, eljutottam a krémekhez. Mint valami jó vadászkutya, “szagmintát” vettem belőlük. Nos…mást vártam. A nappali és az éjszakai krém illata a citromos ice tea, a szemkörnyék ápoló illata pedig a fekete nadálytő krém – tudom furcsán hangzik -  illatára emlékeztet. Ezek számomra nem kellemetlen illatok, de egy arckrémtől mást várok.

Ezután következett az igazi próba: az éjszakai krémmel és a szemkörnyék ápolóval kezdtem. Mindkettő túl töménynek és némileg zsírosnak tűnt. Reggel, mikor felébredtem és a szokásos hideg vizes arcmosással kezdtem a napot, éreztem, hogy a bőröm felülete még mindig krémes, vagyis – annak ellenére, hogy vékony rétegben vittem az arcomra - nem szívódott be rendesen.
Most a nappali krém volt soron, amit szintén túl töménynek éreztem, de mire térültem-fordultam és felöltöztem, már be is itta a bőröm.

Két hetes használat után a szemkörnyék ápolóról úgy érzem, hogy kimondottan jót tesz, feltölti a szem környékét, ami egyébként is érzékenyebb terület, hát mg ha valaki – én nem – napközben is erősen sminkeli magát. A nappali krém – bár kellett néhány nap mire teljesen összeszoktunk – igazán tápláló, és bársonyossá teszi a bőröm (halkan jegyzem meg, hogy az egyébként használt krémem is tudja ugyanezt). Az éjszakai krémet továbbra is túl sűrűnek és zsírosnak érzem, mintha eltömítené a pórusaimat. Használom még, de nem szerettem meg.

Adja magát a kérdés, hogy vennék-e ilyen krémet. Nos, a szemkörnyék ápolót egyértelműen megvenném máskor is, a nappalit talán igen (mindenképpen mellette szól, hogy felébe kerül mint az szokásos arckrémem), az éjszakait viszont nem venném meg, de mindenképpen tudom ajánlani azoknak, akiknek rettentően száraz, lestrapált, és igénybevett a bőrük.

 
És végül a véleményem számszerűsítve:

Szempontok
Nappali
Éjszakai
Szemkörnyék ápoló
Csomagolás
5
5
5
Illat
3
3
3
Beszívódás
4
3
4
Összhatás
4
3
5
Ár
5
5
5

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése