2012. május 23., szerda

Bicolor


 Kicsit csapzott voltam tegnap, mikor hazaértem a munkából, de gondoltam, a tunikám megér egy posztot...

Reggel esett az eső, meleg (legalábbis nekem) és párás volt a levegő, nehezen tudtam eldönteni, hogy mit vegyek fel.
Először a klasszikus sötétkék farmer-fehér ing kombót öltöttem magamra, de a farmert vastagnak, az inget pedig olyan "évzárós"-nak éreztem.
Hirtelen ötlettől vezérelve vettem fel ezt a pólót/tunikát, onnantól pedig a többi adott volt.


 Mostanában nagyon mennek ezek az azték (szerű) minták. Nem szeretek túlzásba esni a mintás holmikkal, de tekintve, hogy ez fekete-fehér, pont megfelelőnek éreztem ahhoz, hogy akár munkába is felvegyem.


 Egyszerű, fekete bőr balerina. 
Nagyon kényelmes és strapabíró.


 Az öv: zsinórokkal, csomókkal teli.
Korábban már láthattátok itt.


 Hajpánt.


 Karperec-hegyek.


 Egy kis szín a fekete-fehér mellett: ezüst giga táska.
Őt is láthattáttok már korábban.


 A táskadísz közelről.


nadrág - Vero Moda
cipő - 5th Avenue (Deichmann) (tavalyi)
tunika - turi
táska, öv - turi
karkötők - Next (pöttyös), H&M (ezüst), Bijou Brigitte (fekete vékonyak)

Tegnap ismét elcsodálkoztam azon, hogy az emberek többsége milyen furcsán reagál az időjárás változásaira. Napközben kiugrottam a városba (a fent látható öltözékben), és döbbenten tapasztaltam, hogy bár meleg van, a járókelők többsége dzsekiben rohangál. Egy nőn még olyat is láttam, aminek prémes kis gallérja volt. Tökjó dzseki volt, de ilyenkor?! 
Vicces, hogy ha leesik egy kis eső, a többség egyből a hidegre asszociál, és napközben nem tudja, hogy mitől rossz a közérzete.
Én rettenetesen frusztrált tudok lenni attól, ha nem az időjárásnak megfelelően vagyok felöltözve. Főleg, ha melegem van. A fázást könnyebben viselem. De gondolom látszik is, hogy nem vagyok egy mediterrán típus. :)

Legyen szép napotok!


2 megjegyzés:

  1. Én is inkább fázok, mint hogy beleizzadjak a kabátba. Egyébként én tegnap inkább azon akadtam ki, hogy Pesten már este óta zuhogott az eső, reggel is. Ennek ellenére a fele embertömeg papucsban, esernyő nélkül fagyoskodott, ázott, míg a másik fele bundában, és csizmában volt. Pedig pont a középút lett volna a megfelelő. Amúgy nagyon jól néz ki ez a tunika, tetszik a mintája!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az ősz és a tavasz ilyen szempontból nagyon érdekes, mondhatni vicces. Ilyenkor látni a legcifrább dolgokat, sreetstyle összeállításokat. :)

      Törlés