2012. május 24., csütörtök

Etnikus részletek


 Mindig is megtalálhatók voltak a  a divatban a népi motívumok, de idén talán még nagyobb hangsúlyt kapnak, mint a korábbi években...

Mint minden mintánál - legyen az geometrikus minta, pöttyös, leopárd... - itt is a mértékletességre esküszöm. Meg is őrülnék, ha tetőtől talpig kalocsaiba/matyóba kéne öltöznöm!

A magam részéről én inkább a fehér alapon színes-mintás ruhadarabokra szavazok, mert szerintem a fehér textilen érvényesül legjobban a hímzőfonalak színe.

Van nekem is két ilyen stílusú felsőm:

 Ezt nemrég vettem.


 A minta közelről.


 A nyaki rész hímzése.


 Ez pedig már évek óta megvan.


 Egy közeli.


Az ujja mintája.

Nem tudom miért, de ha rájuk nézek, olyan fesztiválozó-hangulatom lesz. Jól is néznek ki rövid farmer sorttal és kalappal.
Megpróbálok holnap outfit posztot összerakni belőlük! :)


És ráadásnak egy kedvenc:
Iker Casillas kalocsi mintás kapus-jesztyűje. :)

1 megjegyzés:

  1. Mindkét blúz nagyon szép. Szeretem az ilyeneket. Nekem egy piros hímzéses-rátétes erdélyi blúzom van, de szeretnék majd több hasonlót is.

    VálaszTörlés