2012. augusztus 31., péntek

Az új "kis fekete"?

 Anyu vette nekem még jó pár hete ezt a ruhát. Igazi joker darab, bármikor bevethető...



Attól függően, hogy milyen kiegészítőket veszek fel hozzá, tud hétköznapi viselet lenni, de okosan kombinálva, akár olyan alkalmakkor is fel lehet venni, amikor illő az elegánsabb megjelenés.

 Szerintem nagyon aranyos.


 A csipke közelről.


 Gyöngy gombok a dekoltázson.
Olyan ez a kép, mintha egy menyasszonyi ruha részletét ábrázolná.


Szép ívű dekoltázs.


Nos? Hogy tetszik?
Ismerek olyan nőket, akik irtóznak a csipkétől. Én sem veszek fel mindent, ami csipkéből van, de ebbe a ruhába belehabarodtam.

Ti hogy álltok hozzá?

3 megjegyzés:

  1. Szerintem gyönyörű! Majd mindenképp kérünk outfites képet, ha lehetséges :) :)

    VálaszTörlés
  2. imádom a csipkét és ez a ruha valami eszméletlen gyönyörű!!! :D

    VálaszTörlés