2012. szeptember 3., hétfő

Vissza a suliba


Itt van az ősz. Legalábbis a naptár szerint. Hiába írunk szeptembert, még mindig nagyon meleg van. De legyen is bármilyen idő, amint közeledik az iskolakezdés, késztetést érzek, hogy berobbanjak valami papírboltba, hogy dizájnos füzeteket, tolltartót és színes ceruzákat vásároljak...


Persze itt most nem a technikaórára kötelezően előírt egységcsomagról szeretnék beszélni, hanem az iskolás stílusról. Szívesen nézegetek a college stílusú fotókat, és szívesen is hordok ilyen összeállításokat, de arra természetesen itt is figyelek, hogy a kevesebb több, vagyis ügyelek arra, hogy ne úgy nézzek ki, mint aki jelmezbálba megy. E stílus ismertetőjegyei: rakottszoknya, sort, (térd)zokni, kockás textíliák, mellény, esetleg nyakkendő, és persze egy mindezekhez passzoló táska. Ezeket egyszerre nem venném fel, de egy-egy elemet szívesen beillesztek a napi összeállításomba.

A fenti képen Blake Lively college-szettje nagyon nagyon tetszik. Egyszerre kelt kaotikus és rendezett hatást. Tipikus példája annak, hogy mennyire jól tud kinézni, ha ügyesen válogatunk össze különböző mintájú ruhadarabokat, látszólag össze nem illő holmikból így egységet, harmonikus összképet varázsolva. Ha jól számolom öt féle minta van rajta!

Saját "kellékeket" itt most nem mutatok be, de vadásztam néhány tetszetős képet a neten.

















Apropó iskola! Hallottátok, hogy felröppent a hír, hogy esetleg újra bevezetnék az iskolaköpenyt? Sokat gondolkodtam rajta, hogy ez jó-e vagy sem. Nyilván meg vannak az előnyei és a hátrányai is. 
Az viszont biztos, hogy nekem hordani kellett. Nemcsak az általános iskolában, hanem a középiskolában is, ami nem is volt olyan régen (1996-2002). Akkor meglehetősen felzaklatott a dolog, és mélységesen fel voltam háborodva, de valahogy mégis kibírtam. Én is és az osztálytársaim is.

Ti mit gondoltok, jó ötlet?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése