2012. október 17., szerda

A könyv


 Ha jól emlékszem, eddig még soha nem vettem semmit a Glamour napokon. Idén sem terveztem, de ennek a könyvnek nem tudtam ellenállni...

Pénteken este a barátainkkal volt programunk, de vacsora előtt volt egy kis időnk, amit azzal ütöttünk el, hogy bementünk a Mammut Libribe. Csak nézelődni. Bár nem terveztem vásárolni, a 20%-os Libris kupont betettem a tárcámba. Hátha... Még jó. Egyszerűen nem tudtam otthagyni ezt a két kötetes csodát.
Fotókkal és némi leírással mutatja be az adott korszak meghatározó ruhadarabjait, a XVIII. századtól egészen a XX. század végéig.
A kötetek nem csak hatalmas nagyok, hanem nehezek is. :)
Órákig tudnám nézegetni a képeket, és mivel angolul íródott, nyelvgyakorlásnak sem utolsó.

Néhány kevencet elhoztam most Nektek is:
































Ti vettetek valamit a Glamour-napokon?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése