2014. augusztus 12., kedd

Végre elkészült...


... a teljesen egyedi foltos farmer dzsekim.

A folyamat úgy kezdődött el - de azt is mondhatnám, hogy a vágy úgy szökött szárba - , hogy megláttam a neten az alábbi két fotót:

 
...egy nadrágról...

 
...és egy dzsekiről.

Ez elég inspiráló volt ahhoz, hogy magam is nekiálljak és összehozzak egy hasonlót. 

Már az elején tisztában voltam vele, hogy a végeredmény olyan "mártis" lesz. Direkt írtam kis betűvel, mert a barátaim már melléknévként használják e szót, olyan ruhák, bútorok, stb. esetében, amit ők nagy valószínűséggel soha az életben nem használnának, de tudják, hogy az én szívem ilyenkor nagyot dobban, és gátlástalanul hordom, használom őket. 

Mindenképpen azt szerettem volna, hogy egyedi és mókás legyen, emellett hordható, és ne kerüljön egy rakat pénzbe.

Az alap - a dzseki - már egy ideje a szekrényben figyelt, érezve, hogy valami különlegesre hivatott. Egyébként jó pár évvel ezelőtt egy turkálóban vettem kb. 700 forintért.

Szabadjára engedvén gyermeki énemet a mesefigurás foltok mellett határoztam el magam. Ez praktikus döntésnek bizonyult, ugyanis ezekből a foltokból van a legnagyobb választék. Jó néhány üzletet végigjártam, mire összegyűlt a kellő mennyiség. 

Akkor lássuk a folyamatot:

 
A dzseki. 


 A vasalódeszkán sorakozó foltok.


Bart Simpson volt az első, aki felkerült. És a második is.


Angry birds, Hello Kitty, Baby Donald...

... és kész!

Sajnos Mickey és Minnie egeret nem tudtam szerezni. Az e-Bay-en láttam jókat, de nem lett volna türelmem kivárni, hogy megérkezzen.

Még nem volt rajtam, keresem a megfelelő alkalmat, hogy felavassam. Talán a csütörtöki Sziget-elés megfelelő lesz!

Remélem meghoztam a kedvet a barkácsoláshoz!

Legyen szép napotok!  



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése