2010. november 12., péntek

Uhu...

The owl is the symbol of wisdom, the Moon, the night and womankind. Probably these things have no effect on that, this nice (?) animal have invaded the world of fashion. Not just invaded, but it is present lately.

A bagoly a bölcsesség, a női attribútumok, a Hold és az éjszaka szimbóluma. Valószínűnek tartom, hogy mindezeknek semmi köze sincs ahhoz, hogy ez a kedves(?) állat betört a divatvilágba. Nemhogy betört, egy ideje már masszívan tartja magát, jelen van.

A baglyot formázó medálokkal, fülbevalókkal, brossokkal először a kedvenc külföldi streetfashion oldalaimon találkoztam. Nagyon megtetszettek, így engedtem magam sodródni az árral, s beszereztem egy-két elengedhetetlen csecsebecsét.

Az első, máig kedvenc baglyos darabom az a medál, amit az Árpád-híd aluljárójában vettem:



Az alant látható kiegészítő lelőhelye szintén az Árpád-híd aluljárója (a középen látható bagoly a karkötőn fityegett, de én inkább leoperáltam és kineveztem medálnak):



Vesztemre szembe jött velem egy leárazás a Promod-ban, így kénytelen voltam magamévá tenni az alábbi két nyakláncot:




A pólót pedig még nyáron kaptam a születésnapomra (Marika, Rézi köszönöm!):




És akkor most jöjjön a "kívánságlista":

Retikül (Mary Frances Accessories)



Gyűrű (Monsoon, www.monsoon.co.uk)



Póló (www.oli.co.uk)



Póló (www.delias.com)


Műanyag gyűrű (Miss Selfridge, www.missselfridge.com)



Plasztik karperec (www.avalaya.com)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése