2011. október 4., kedd

Napi szerkó...

...avagy kényelmesen az irodában.
A koncepció igazából ugyanaz, mint a legutóbbi - itt közzétett - szettnél: legyen kényelmes, ne fázzak benne reggel, de ne olvadjak el délután, ne kelljen kosztümben lenni, de mégis irodaképesen nézzek ki.


A blúzon nem látszik, de halvány rózsaszín és fehér apró kockás.

Nagyon rákaptam a rövidnadrágokra, csak sajnos hiába a hosszúra nyúlt nyár, reggelente már érezni, hogy októbert írunk. Néhány évvel ezelőtt még nejlon harisnyanadrágot vettem fel a rövidnadrág alá, de azt nagyon macerás levenni, ha már melegem van. Ezért átpártoltam a combharisnyára - a szilikonos, bőrre tapadó verzióra - hiszen ettől pik-pak meg tudok szabadulni. Ajánlom mindenkinek.


A bronz színű szegecses táskát Anyutól kaptam...


 ...ezt a szép nyakéket pedig a kollégáimtól.

Itt látszik, hogy a blúz kockás.


Azért reggel elkél még a kardigán is.

A cipő nem lett lefotózva, de ha megnéznéd közelebbről, klikk ide!

Blúz - H&M
Kardigán - Mango
Nadrág - Mango
Cipő - Szentendrén vettem, számomra ismeretlen márka
Öv - Turi 
Táska - Turi (Köszi Anya!)
Nyaklánc - Swarovski
Harisnya - Calzedonia


Legközelebbre megpróbálok valami fantáziadúsabb szettet összerakni!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése