2011. november 24., csütörtök

Mi lapul a táskámban?

 
Ez alkalommal a szokásos hétköznapi menetfelszerelésemet láthatjátok... 

A táskáról annyit, hogy ez kb. egy évvel ezelőtt volt a Marie Claire-hez csomagolva. Általában nem szívlelem az ilyen magazinokkal megvehető kiegészítőket, de ennél mégis elcsábultam. Persze egy kis fazonigazítást eszközöltem rajta: az első képen jobban látható táskadísz például nem volt a termék része, azt én kreáltam két nagyméretű gyöngyből és egy bőrzsinórból. Továbbá volt az elején valami rusnya címke ("márkajelzés"), amitől egy körömvágó olló segítségével szabadultam meg. Végül kiszellőztettem belőle a műanyag szagot és így hordhatóvá vált.


Itt már kezd látszani a tartalom...


...totál kiborítva.


A kütyü szekció
(mobil, iPod, pendrive)


Jól-látási és álcázós kellékek
(napszemüveg és olvasó szemüveg, valamit az utóbbi tokja)


Egyértelmű.


Szintén egyértelmű.


Némi elemózsia.

Elnézést a képek minőségéért, de egyszerűen nem tudtam megfelelő világítást biztosítani.

A nálam lévő táska tartalma évszaktól és az adott nap hosszától függő, kiegészülhet több kajával, egy kendővel, könyvvel, telefon töltővel...
Valamint mindig nálam van a határidő naplóm, csak az most az asztalon felejtődött.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése