2011. november 17., csütörtök

Recycled fashion - Újrahasznosított divat

A címet olvasva joggal gondolhatjátok, hogy olyan ruhákat és egyéb divatcikkeket fogok most bemutatni, amik újrahasznosítható anyagból készültek. Az ötlet jó, de most nem erről van szó. Egyébként, köztünk szólva, szerintem nincs az a nő, aki egy papírból készült koktélruhában vágna neki az éjszakának, bár egy ilyen outfit vicces helyzeteket idézhet elő: képzeld el, hogy állsz a bárpultnál, és feltűnik, hogy egy fickó nagyon bámul, beszólsz neki, hogy ne stíröljön már ilyen szemérmetlenül, mire ő közli, hogy félreérted, ő csak Barack Obama - fenekeden lévő - nyilatkozatát  olvassa. Na de kanyarodjunk vissza az eredeti témához...
Biztos emlékeztek még rá, az általános iskolában - matek órán - volt olyan feladat, hogy "bemegy a gépbe az alma, ott történik valami, majd kijön két alma...mond meg mi történt a gépben!" Nos ehhez az egyenlethez hasonlít az, amit tegnap délután "követtem el":
egy-két hónapja vettem kilóra (kb. 350 Forintért) a fenti képen látható flitterekkel kirakott csőtopot ("csöcsicsövit", hogy a klasszikusokat idézzem). Már akkor tudtam, hogy ebben a formájában nem fogom hordani. És itt jön az a bizonyos gép, vagyis én és a varrógép, egy kis bélésanyag, no meg egy cipzár...

Világos menta színű bélést varrtam bele...
Gondolom már tudjátok mi "jött ki a gépből"!

Bizony, bizony: egy borítéktáska (vagy clutch, ha úgy jobban tetszik).

Kézben fogva.
Már csak az alkalom kell hozzá, amikor élesben is kipróbálhatom.

Remélem tetszik, és kedvet kaptatok a "barkácsoláshoz"!
Ja, és készül már a leopárd mintás is (az nem csőtopból).

Legyen szép napotok! :-)

3 megjegyzés:

  1. Jó lett! Én is szoktam átalakítgatni mindenfélét...

    VálaszTörlés
  2. Én meg mindenből táskát varrok :D... Én nem szeretem flitteres, csillogós dolgokat, de máson nem zavar, ez a táska is csini lett:)!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon tetszik! Mondjuk én imádom a flitteres dolgokat, meg a borítéktáskákat is :) De ez így együtt nagyon szuper! Majd ha élesben is kipróbálod, egy outfit képnek szerintem örülnénk :)

    VálaszTörlés