2011. november 14., hétfő

Who let the dogs out?

Az őszi napsütést kihasználva vasárnap délután Duna parti sétára indultunk...

Még séta előtt az ebet keresve.
(A kardigán és a táska saját gyártmány)


Vízpart.


A Napnak inkább csak fénye volt, nagy meleget nem adott, ezért a kardigánon "elfért" még a ballon kabát. Fázni mondjuk nem fáztam, mert Csöpi - a kutya - folyamatosan mozgásban tartott.












Nemcsak egy kutya jött ám sétálni.


Csöpi, a befogadott bátor eb, 
aki a saját árnyékától is megijed.












Jól látod: a kutyán korona, nyakék és karperec is van. :-)


És akkor jöjjenek a részletek:




Ezt a tacskós izét az eBay-en vettem, mint táskát. Kicsit kicsi. Bár hordható táskaként is, ha az ember nem hord magánál mást, csak egy rúzst.




Macskusz.




Farmer: Bershka
Póló: turi (köszi Anya)
Kardigán: saját gyártmány
Ballon kabát: Invázió (ezer éves darab)
Cipő: nagymamám barátnőjétől
Táska: saját gyártmány
Tacskós táskadísz: Fuzzy Nation
Lóherés táskadísz: egy ezer éves NewYorkeres tatyón volt



És a végére egy elbénázott belepislogós kép:

2 megjegyzés:

  1. nagyon szép vagy ezeken a képeken és a pólód is szuper. egyszer én is találtam hasonló kutyás felsőt, csak az kötött volt és kinyúlt ezért nem vettem meg, de a mai napig ha eszembe jut kicsit sajog a szívem érte.

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm, nagyon aranyos vagy! Egy tipp az olyan felsőkhöz, amik kinyúltak, de pl. egy kedves kutya-minta miatt nincs szívünk megválni tőle: könnyedén lehet belőle díszpárna huzatot /táskát... eszkábálni belőle. Sajnos a bomlós, kötött anyagokból kicsit nehezebb.

    VálaszTörlés