2011. június 29., szerda

Hasonlítanak

Longchamp

Internetes bóklászásom alkalmával láttam meg ezt a táskát - valamiért különös vonzalmat érzek a pink bőrtatyók iránt, van belőle nem is egy. Lementettem a képet, aztán elkezdett olyan ismerős lenni...

... rájöttem, hogy van egy hasonlóm. :-D Úgy megörültem neki. Szinte már majdnem megfeledkeztem róla.
Oké, oké nem olyan menő márka, és nem is pont úgy néz ki, mint a neten talált darab, de nekem így is tetszik.



A fél lakás sajnos nem fér bele, de egy hétköznap szükséges minden hasznos kis és kicsit nagyobb apróságnak van benne hely.
Belseje külön kis mobil-tartó tokot rejt magában.



 A belső térben található kis karabiner feltehetőleg arra szolgál, hogy kulcscsomót akasszunk rá, s általa elbúcsúzzunk az őrjítő kulcskereső hadműveletektől. Jártam már úgy hogy télen, hidegben, szakadó hóban negyed órát töltöttem azzal, hogy a kapu előtt a járdára letett táskába derékig bemászva kutattam a kulcsaim után.
Vagy ha nem teszünk rá semmit, szerintem díszként kilógatva is jól mutat.

Ja! Egyébként egy éve túrtam, teljesen új volt és 2500 Ft.

Szép estét!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése