2011. június 28., kedd

Matrica az ajkakra?

A német InStyle júliusi számában akadt meg a szemem a fenti képen... 

Megmondom őszintén nekem futkos a hideg a hátamon, ha arra gondolok, hogy fel kéne applikálnom a számra egy ilyet - mondjuk én már a vastagon felkent rúzst sem tudom elviselni magamon.
Persze tíz éves korom körül biztos majd' megőrültem volna egy ilyenért. :-D

Felmentem a cikk által említett honlapra , ahol egyrészt megtekinthető egy kis oktatófilm a termék használatáról (szerintem nagyon macerás), másrészt a webshopon keresztül meg is lehet rendelni a kiválasztott ajak-matricát.
Össze is gyűjtöttem néhány látványos darabot:










Én maximum egy jelmezbálban ölteném magamra, valamilyen elvetemült összeállítás elemeként, de nem ítélkezem!

Ti viselnétek?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése