2011. június 7., kedd

Sailor

Az egész úgy kezdődött, hogy hétvégén vörösre lakkoztam a körmeimet. Nagyon szép színe van ennek a lakknak, ezért fent akartam hagyni még néhány napig, viszont engem rettenetesen zavar, ha a lakkom elüt a ruhámtól. Így hát hétfőn a körmeimhez öltöztem...


... ami kissé matrózosra sikerült, de hát könnyen válik egy szett azzá, ha szerepel benne egy kék-fehér csíkos póló. Plusz a szoknya derék részére tűztem egy vitorlás brosst is.


 A szoknyát (magasított derekú, vékony, enyhén fényes farmer) különleges szabású zsebek teszik némileg "buggyos" fazonúvá. Annak ellenére, hogy a zsebek elállnak a csípő vonalától, nem erősítenek.


 A póló csíkjainak monotóniáját megtöri a dekoltázs fodros, zsabós megoldása.
A top gombokkal záródik, én így - félig begombolva - szeretem hordani.


 Kék-fehér öltözékhez mi mást vehettem volna fel, mint az új piros szandálomat?


 Nagyon szeretem feldobni a ruháimat ilyen apróságokkal, mint ez a bross. Szerintem egyedibbé teszi a szoknyát.



Már reggel, mikor elindultam dolgozni, nagyon fülledt, meleg idő volt, ezért nem vittem magammal sem kardigánt, sem zakót, de ha kicsit hűvösebb lett volna ezt a csíkos blézert vettem volna fel. Nagyon tetszik, amikor ily módon , ugyanolyan színű, de más fajta csíkos anyagokat kombinálhatok egymással.

Ez úton is szeretnék elnézést kérni, hogy a rólam készült képek nem valami változatos helyszíneken készülnek, hanem bent a lakásban. Ennek oka az, hogy magam készítem a fotókat, állvány segítségével. Bár nagyon szeretek a kertben is fényképezni, mostanában, mikor előkerül a fényképezőgép, leszakad az ég.
A lényeg azért remélem így is átjön, de ígérem próbálok változatosabb háttérrel is előrukkolni! :-)

Blazer / Blézer: Promod
Top / Top: H&M (Turi)
Skirt / Szoknya: Vintage / Turi
Sandals / Sandals: Atmosphere (Turi)
Brooch / Bross: W.A.M.P
Nail polish / Körömlakk: Bourjois


Szép napot mindenkinek!



1 megjegyzés:

  1. Mostanában én is rákaptam a piros-kék-fehér kombinációkra, nem kell sokat tanakodni, hogy mit húzzak elő reggelente a szekrényből :)

    VálaszTörlés