2011. június 15., szerda

OMG!!!

Néhány hónapja már belefutottam ebbe a "dologba", és próbáltam még az emlékezetemből is törölni, mígnem az e havi Cosmopolitan hasábjain megláttam ezt a fotót. S gondoltam, ezt már én sem hagyom szó nélkül.
Aki ismer, tudja, hogy a szilikonpánt elleni hadjárat élharcosa vagyok, de ez a "ruhadarab" még annál is gázabb. Most komolyan: neves dizájnerek tényleg eladhatónak vélik ezt a fürdőruhát. Szerintem undorító. Tuti, hogy nem létezik olyan jól definiált izomzatú férfiember, akinek ez jól áll s vonzó lenne benne.
Ráadásul, ha ránézek ezekre a modellekre a képen eszembe jut Borat. Nem tudom, hogy láttátok-e a filmet, de ott volt a főszereplőn ilyen "pasikini". Nézzétek el nekem, hogy nem teszek be ide róla képet, de annyira gusztustalan (ha valakit mégis felcsigáztam: google "borat mankini" keresőszó).
Remélem a környezetemben egy férfinek sem jut eszébe beújítani egy ilyet nyárra! Jaj! Futkos rajtam a hideg.
El tudnátok képzelni, hogy ilyen cuccban mászkáljanak a pasik (esetleg a ti pasitok) a strandon?






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése