2011. június 6., hétfő

Orange coctail

Asymmetric dress (Victoria Backham)


Lassan talán már egy hét is eltelt azóta, hogy az utolsó bejegyzést közzé tettem. Ilyen nagy szünetet még talán sosem hagytam két poszt között, és őszintén szólva fáj is a lelkemnek ez a kihagyás. Lelkiismeret furdalásom van, mintha a gyermekemet hanyagoltam volna el.
Mentségemre szolgáljon, hogy rengeteg dolgom van mostanában: javában benne vagyunk már a versenyszezonban (hegyikerékpár), és sok időt töltök edzéssel, foglalkozni kell az esküvői előkészületekkel (múlt héten Anyuval gyönyörű anyagot vettünk ahhoz a ruhához, amit a polgári szertartáson fogok viselni), egyengetni kell a vállalkozásom útját (készül a mopszos kollekció), és a munkahelyemen is elég sokat voltam bent. Nem könnyű mindenre időt szakítani, de mivel a felsoroltak nagyon fontosak számomra, szívesen áldozok rájuk minél többet. Sajnos az elmúlt héten a blogra így kevesebb energiám jutott, pedig rengeteg ötletem, fotóm, új szerzeményem, élményem van, amit meg szeretnék osztani az ide látogatókkal.
Kezdetnek itt van ez a "narancs koktél": olyan darabokat válogattam össze, melyek mindegyikét szívesen hordanám, annak ellenére, hogy meglehetősen kritikus vagyok ezzel a színnel. Valahogy úgy viszonyulok hozzá, mit a piroshoz: mindkettőből nehezen találok igazán szép árnyalatot, főleg, ha blúzról, ruháról, vagy olyan darabról van szó, ami viselése közben közel van az arcomhoz, mert világos bőröm és hajam miatt nehéz eltalálni, hogy mi az, ami nem sápaszt. Cipő, táska, és egyéb kiegészítők esetében már könnyebb a választás. Nem tudom, hogy mások hogyan viszonyulnak a narancs színhez, de az tény, hogy meglehetősen kevés emberen látom e szín árnyalatait, pedig olyan jól esik a szemnek végignézni ezeken a darabokon.
Magazinokban és külföldi divatblogokon egyre gyakrabban és egyre többen hordják, főleg lilával, ami nem mindennapi kombináció, de ügyesen válogatva az árnyalatokat, figyelemfelkeltő és elegáns viselet. E szín - úgy vettem észre - gyakori eleme a mostanában oly divatos és népszerű "color blocking" irányzatnak, melynek korábban én is szántam egy bejegyzést. Ha valakinek ez a szín mégis túl vad és erős, annak ajánlom az árnyalatiban hasonló korál-színt. Én nagyon kedvelem. Szép napot és jó nézelődést! :-)

Bag (Buti)

Bangle (Debenhams)

Bracelet (GiGiChic)

Bracelet (Hermés)

Clutch (Lanvin)

Dress (Diane von Furstenberg)

Dress (Dorothy Perkins)

Dress (Dorothy Perkins)

Dress (Miss Selfridge)

Earrings (Vivienne Westwood)

Flats (Sigerson Morrison)

Hobo bag (Ted Baker)

Hoodie (Wildfox Couture)

Jeans (Sass & Bide)

Pumps (Penny Loves Kenny)

Pumps (Rupert Sanderson)

Ruffled dress (John Galliano)

Sandals (Giuseppe Zanotti)

Watch (Juicy Couture)

Wedges (Paloma Barceló)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése