2011. július 23., szombat

Divatos ráncok - Fashionable wrinkles

A fenti fotót látva gondolom kitaláltátok, hogy nem valami "viseljük a korunkat büszkén, és ne botoxozzuk a ráncainkat" témájú bejegyzésről van szó.


Minap lapozgattam az angol Vogue-ot, és megakadt a szemem a Louis Vuitton kampányképein.  Pontosabban a két gyűrött pofácskán! Ez adta az ötletet, hogy készítsek egy olyan bejegyzést, melyben ezek a kis "szörnyecskék" valamilyen módon kapcsolódnak a divathoz.  Ha ciki, ha nem: meg vagyok veszve a mopszokért. Nem tudom miért, de legalább 8-10 éve beléjük vagyok zúgva (és a francia bulldogokba is). Tény, hogy az utóbbi években tartásuk nagyon divatos lett, és valószínűsíteni tudom, hogy sokan csak ezért veszik őket. Én évek óta - többnyire ici-pici - albérletben lakom, reggeltől késő délutánig távol vagyok otthonról, így akármennyire is szeretnék kutyát, nem veszek, hiszen büntetés lenne neki.
Na de visszakanyarodva a divathoz: nagyon úgy tűnik, hogy - a prémium márkáktól kezdve egészen az olcsóbb kategóriáig - a divatcégek igyekeznek meglovagolni ezt a hullámot (ezzel tovább gerjesztve azt). Néhány éve a Gucci piacra dobott mopszos kiegészítőket és úgy tűnik, népszerűségük mit sem vesztett erejéből. 
A teljesség igénye nélkül én is összegyűjtöttem néhány jópofa dolgot:

 
Ezt a képet már láttam nyomtatásban is, és most, a gyűjtőmunka során a ismét ráakadtam a neten. A kutyáról és a fotósról nem tudok semmit, de az a gyönyörű bokacsizma egy Gucci kreáció. Remélem nem csócsálta meg nagyon! :-)


 Mopsz formájú táska (Fuzzy Nation)


 Szintén (Fuzzy Nation)


Kulcstartó vagy táskadísz (Gucci)


 Válltáska (Gucci)


 Medál (Thomas Sabo)
Van egy ilyenem és nagyon szeretem.



 Saját gyártmányú táska.


Maga Valentino mester is oda van értük. A mopszai:
Milton, Monty, Margot, Maude és Maggie





További fotók:





Street fashion fotók:


 

(The Sartorialist)

Minden fotó az internetről.
All pics from the web.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése