2011. július 14., csütörtök

(Teg)nap(előtt)i oufit



Nagyon nehezen viselem ezt a kánikulát - még a strandon is. Megmondom őszintén, különösebben kiöltözni sincs kedvem, minden energiámat leszívja a nagy meleg. Ilyenkor  általában a legegyszerűbb megoldásokhoz folyamodok.

Mi is lehetne egyszerűbb egy szoknya-top kombinációnál?!

A munkahelyen persze maximális fokozaton megy a klíma - ki nem állhatom, mert ha kilépek az épületből, még durvábban megcsap a meleg  - ezért még a legnagyobb hőségben is jól jön egy kis pulcsi / kardigán. Én ezt a kékes-lila felsőt vittem magammal. Végül nem vettem fel, de gondoltam azért lefotózom.


Az elengedhetetlen karperecek.


Törpesarkú bőrszandi. Papucsban talán még lengébb és komfortosabb lenne, de munkába nem szeretek papucsba menni. Mégsem strand...


Az egész alakos képeken nem látszik, de a szoknya elöl végig gombos. Mintája olyan, mintha vízfestékkel összemázoltak volna egy fehér selymet.

Top: Promod
Szoknya: Mango
Kékes-lila felső: turi
Szandál: Tamaris
Széles lila karkötő: turi
Vékony karperecek: JeansClub

2 megjegyzés:

  1. Szia! Megértelek, mert az én öltözékem is a szoknya-atléta kombóra korlátozódott. A legklasszabb a cipőd szerintem.

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm Edit! Én is szeretem ezt a cipőt, pedig már nem ez az első nyarunk együtt! Jó pár éve hordom. :)

    VálaszTörlés