2011. július 7., csütörtök

Tegnapi kalandok


Tegnapelőtt, fodrásztól hazafelé menet lettem figyelmes a helyre. Rémlik, hogy láttam már máskor is, de mindig csak elmentem az üzlet előtt. Így volt ez kedden is, fáradt voltam és éhes, ezért ismét nem mentem be. Tetszetős kirakata azonban befészkelte magát a fejembe, ezért tegnap kora délután útra keltem, hogy felfedezzem...

...nem csalódtam: a csalogató kirakat mögött egy igazi kincsesbányára leltem. Az üzlet kicsi, de tele van jobbnál-jobb holmikkal. Van itt minden: ruha, cipő, táska, ékszer. Szó nincs itt tucat holmikról, vagy ócska kopott vackokról.

Az üzletben beszélgettem a kedves eladó lánnyal, akiről kiderült, hogy nem pusztán eladó, hanem övé a bolt (irigylem). Mint kiderült, már 26 éve létezik az üzlet, még édesanyja kezdte gyermekruhák forgalmazásával, majd ő vette át a családi vállalkozást. A lány saját maga hozza a ruhákat külföldről, ő válogatja ki, hogy mi kerül az üzlet polcaira. Áradt belőle a ruhák és a családi vállalkozás iránt érzett szeretet, és ez igazán egyedi, kellemes hangulatot teremtett az üzletben.
Sokkal jobban éreztem magam, mint egy óriási Hádában, nem is beszélve a több emeletes üzletekről. Összehasonlíthatatlanul mások, ég és föld a kettő. 
Ebben a kicsiny üzletben nagyon jó zene szólt, kellemes hangerővel, s neonlámpák hada sem bántotta a szememet.

Sikerült is beszereznem egy-két apróságot, amiket igyekszem bemutatni minél előbb.

Mostanában nagy divat a flitterekkel díszített nadrág (a nadrág egész felületén). Egy ideje már szerettem volna felpróbálni egy ilyet. Hát itt az üzletben megtettem: külön öröm volt, hogy jól állt rajtam. De nem vettem meg, mert ismerem magam, tudom hogy nem  vettem volna fel. Otthagytam, vegye meg valaki olyan, aki rendszeresen hordaná is.

Több mint egy órát töltöttem a boltban, jó társaságban, szép - és olcsó - holmik között. Igazán kellemes délután volt.

Tudnotok kell, hogy nekem nem érdekem, hogy ezt a boltot úgymond reklámozzam, csak szeretném, hogy mások is tudjanak róla - ha még nem ismerik - és más is töltsön ott sok kellemes percet/órát.
Az üzletben én nem említettem, hogy élményeimet kiteszem egy blogra, éppen ezért nem is készítettem fényképeket, hanem az üzlet szórólapját szkenneltem be. 
Remélem nem haragszik meg érte rám a tulaj! :-D

Ha tehetitek látogassatok el ide, megéri!

Szép napot!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése