2011. július 22., péntek

Libabőr



Lehet, hogy már találkoztatok ezzel a fotóval. Én tegnap futottam bele Oscar de la Renta Facebook-os oldalán. Mondanom sem kell, egyből libabőrös lettem tőle, így most magától értetődő módon kiteszem ide is.
Olvastam már sok negatív kritikát Sarah Jessica Parkerről, sokan mondják, hogy "lófejű", vagy "ízlésficamos", és még sorolhatnám. Én szeretem - még ha a Szex és New York sok részben kimondottan idegesített is - , és tény, hogy a színésznő, és általa Carrie Bradshaw (vagy Carrie által a színésznő?) megkérdőjelezhetetlenül korunk egyik legnagyobb stílus ikonja.
Ez a fotó pedig egyszerűen levett a lábamról. Hangulata magával ragadt, mondhatni beszippantott. Csak sóhajtozok nagyokat! 

Fotó: Mario Testino 
SJP ruhája: Oscar de la Renta
A fotók az US VUGUE augusztusi számában jelennek meg.

És egy apró gonosz megjegyzés a végére: Matthew Broderick csak majdnem olyan sármos, mint Mr. Big.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése