2011. július 18., hétfő

Rovargyűjtemény


Azon nők közé tartozom, akik ha meglátnak egy kis (ne adj' Isten nagy) rovart - ha nem is ugranak sikítva két métert - menekülési késztetésük támad. Érdekes módon a túlélési ösztön ezen fajtája nem tör rám akkor, amikor egy üzletben meglátok egy tetszetős "bogaras" kiegészítőt. 
Hétvégén nézelődtem a bizsus dobozaimban (ládáimban), hogy egy kicsit felfrissítsem a memóriámat a tekintetben, hogy milyen bigyóim vannak, és rájöttem, hogy a rovaros holmik megérnek már egy posztra. Íme...


Szitakötős nyaklánc (Bijou Brigitte)


Szitakötő-bross: AVON (ezer éves)


"Bogaras" (meg nem mondom mi fajta) gyűrű (Bijou Brigitte)


Hozzá passzoló karkötő (rajta volt a Bijou Brigitte - címke, de a Lehel piac egyik kis üzletében vettem, az eredti ár kb. harmadáért)


Kicsit rázoomolva.


Pillangós bross (Kínai üzlet)


Pillangós műanyag karperec (JeansClub)

2 megjegyzés:

  1. Áááá, emgem most kapott el a bogárláz. Ebay-en vadászok, csudi kétujjas gyűrűket, karkötőket túrtam egy dollárért, már alig várom, hogy ideérjenek!

    VálaszTörlés
  2. Én már fel sem merek menni az eBayre, annyi jó minden van. Én is ott vettem kétujjas madaras gyűrűt!

    VálaszTörlés