2012. március 27., kedd

Citrom


 A szemfülesebbek már erről a képről kitalálhatják, hogy mit mutatok!

Mint egy citrom.


 Így már kalap.


Csak tudnám, hogy a valósnál miért nagyobb az orrom, és miért van manga-fejem a saját készítésű képeken? :)

Én nagyon szeretem a sapkákat és a kalapokat. Utóbbiakkal az a baj, hogy ha megfelelően akarjuk tárolni őket, sok helyet foglalnak el.
 Viszont egyre több helyen lehet gyönyörű kalapdobozokat kapni, ami akár a lakás dísze is lehet.

(A nyakamban egy lánc-öv van, ami időnként nyakláncként is funkcionál.)

2 megjegyzés:

  1. Tetszetős! Legutóbb a Tescóban láttam legalább 4 féle szalmakalapot, ami nagyon tetszett :) Bevallom még sosem volt igazán kalapom, de idén már biztos beruházok egyre :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is nagyon szeretem a szalmakalapokat, főleg az olyan férfi-kalap fazonúakat. Nekem is van, és nagyon hasznos tud lenni. :)

      Törlés