2012. március 30., péntek

Mini

 Hosszú évek óta a táska az egyik kedvenc kiegészítőm. Bármilyen színben, méretben.

Praktikum szempontjából a giga-mega-oversized táskák verhetetlenek, főleg ha végiggondoljuk, hogy egy áltag nőnek mennyi "elengedhetetlen" holmira van szüksége ahhoz, hogy komfortosan érezze magát...

De vannak olyan napok (ez akár egy tamponreklám felvezetése is lehetne), vagy alkalmak, amikor nem feltétlenül cipeljük magunkkal a fél lakást, a másfél kilós piperetáskáról nem is beszélve.
Nekem ilyenkor kimondottan üdítő érzés az ici-pici táskákat elővenni. Persze nem kis kihívást jelent, hogy egy tenyérnyi szütyőbe beleférjen minden szükséges holmi.

Az itt látottaknál több kis méretű táskám is van, de ide csak azokat tettem be, melyeknek testen átvethető hosszú pántja van, felszabadítva így mindkét kezünket, fokozván a kényelmet.

 Kockás kutya.
Évekkel ezelőtt vettem a H&M-ben.


 Fenséges illatú, rücskös felszínű bőrtáska.
Tökéletes kézimunka. Volt nagy méretben is, már bánom, hogy nem vettem.
Származási helye: Horvátország.


 Kicsit retró, kicsi bőr.
Turi.


 Szintén bőr, ajándékba kaptam.
Van hozzá cipő is.


 Vaj puha, örök kedvenc.
Még kislány koromban kaptam Anyutól.


Szintén illatos bőr.
Kicsi toszkán város bőrpiacán vettük szeptemberben.


Ti szoktatok ilyen picúr táskákat hordani?

Jó hétvégét Nektek!

2 megjegyzés:

  1. Ritkán. A barna bőr nagyon szép! A tamponreklámos poén... :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Képzeld, mikor fotóztam a barnát, eszembe jutottál Te is és egy barna bőr táskád, amit az elmúlt hetekben posztoltál. :) Itt: http://bertasoutfits.blogspot.com/2012/03/miket-szereztem-be-ezen-heten.html

      Törlés