2012. március 7., szerda

Kedvenc sarok

 Akár albérletben, akár saját lakásban/házban laktok, biztos Nektek is vannak kedvenc helyeitek az otthonotokban.
Mi (Levente és én) albérletben lakunk, így túl nagy változtatásokat nem lehet eszközölni a lakásban, de akárhány helyen laktunk, eddig még mindig sikerült nagyobb "beavatkozás" nélkül otthonossá tenni, magunkhoz formálni a bérleményt.
A jelenlegi albérletben lassan már másfél éve lakunk, de nekem már első pillanattól kezdve az itt bemutatott falfelület a kedvencem.
Az ágy "női oldala".

 Itt kapnak helyet a magazinok, amiket néha sikerül elejétől a végéig elolvasnom, de általában csak gyűlnek-gyűlnek, váratva magukra egy hosszú hétvégéig, amikor több időm van lapozgatásukra.


 Saját készítésű kép. Jó kedvem lesz, ha ránézek.


 A cicás képeslapot Anyutól kaptam, mikor legutóbb beteg voltam, azóta itt van a polcon.

A porcelán baglyot a Lehel piacon vettem.


 A kis mopsz, aki az álmomat vigyázza! :)


 Festmények Szentendréről.


 "Keretlakó". 
Korábban már láthattátok itt.


Málnás testápoló. 
Olyan finom illata van, hogy legszívesebben felfalnám.

Hogy miért ez a kedvenc helyem? Nem is tudom. Biztos az is benne van, hogy a napi munka, a háztartás és a rengeteg edzés után jól esik itt lepihenni, nyugalmat találni. És nagyon kellemes, amikor a Nap idesüt.

3 megjegyzés:

  1. Az én kedvenc helyem a fürdöszoba. Meg az étkezö. Meg a konyha. Meg a gyerekszoba. :))
    Én is egyetlen lapot gyüjtök, mégpedig az Instyle-t. Többnyire csak átlapozom, elolvasni sajnos nem mindig van idöm. A magyar kiadáshoz viszonyítva a mienk nagyon vastag, bö tartalommal.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is nagy kedvenc az InStyle! Főleg a külföldi kiadások. Mit takar a kommentedben a "mienk"? Már akartam kérdezni, hogy hol éltek, az már egyszer kiderült, hogy Franciaországhoz közel. Kíváncsivá tettél! :)

      Törlés
  2. Németországban, de Stasbourg csak 15 km:)

    VálaszTörlés