2012. március 26., hétfő

Ha giccs, ha nem...


 Már most sejtem, hogy ez egy igencsak megosztó bejegyzés lesz...

 
 Ha a porcelán kutyára gondolunk úgy nagy általánosságban, mindenkinek az a bizonyos fényes, sötétbarna, német juhász fazonú, fekvő testhelyzetben figyelő eb jut az eszébe, mely néhány évtizeddel ezelőtt szinte minden magyar háztartás elengedhetetlen dizájn-eleme volt.
Lakáson belüli természetes élőhelye nem más, mint a fa burkolatú televízió készülék teteje, melyről szemmel tarthatta a narancs-barna-piros dzsörzé borítású ülőgarnitúrán tévéző családot.
A szóban forgó egyedek alteste alá természetesen horgolt csipketerítő dukált.

Mondom ezt minden gúny és élc nélkül, hiszen ez már történelem, lakáskultúránk egy kihagyhatatlan gyöngyszeme. Nekem is van otthon emlékbe, családi örökségként eltéve.

Az itt bemutatott ebek már egy modernebb vonalhoz tartoznak, de funkciójukat tekintve nem történt változás: otthonunkat hivatottak díszíteni, szebbé (ezt döntse el mindenki maga) tenni.

Sokan biztos giccsesnek tartják őket, és semmivel nem érzik különbnek ezen egyedeket egy kertitörpénél (na az mondjuk tényleg durva), de szerintem állati aranyosak. És ezennel kijelentem, hogy:

IGEN, ÉN KITENNÉK A LAKÁSBA EGY PORCELÁN MOPSZOT!!!

A többi fajtát nem biztos, de az itt látható mopszok bármelyikét.











 Porcelán kutyusok: Uta Koloczek.

Ti hogy álltok a porcelán állatokhoz?

9 megjegyzés:

  1. Szerintem mind nagyon cuki, de az első képen szereplők a favoritok. Azokat mind szívesen megvenném, és kitenném a lakásba!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Végre egy rokon lélek! Egyébként kb. 30.000 HUF egy ilyen kis dög. :)

      Törlés
  2. Hogyan lehet ezekre a kis gyönyörűségekre azt mondani, hogy giccsesek? Én seperc alatt kiállítanám őket a nappaliban. :-)

    VálaszTörlés
  3. nagyon édesek a mopszok, de tuti nem lenne nálam helyük.:D

    VálaszTörlés
  4. Szerintem ezek egész más stílusúak, mint a bejegyzés elején említett porcelánkutyák. Ezek inkább modernek, viccesek. Én mondjuk nem vagyok mopsz rajongó és soha semmilyen porfogót nem vagyok hajlandó kitenni sehova. :D

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm az őszinte véleményeket! :)

    VálaszTörlés
  6. Szerintem ezek tök cukik! Eddig még nem is láttam modern porcelángiccseket.
    Tacskósat is csinálhatnának :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg! Milyen aranyos lenne egy ilyen stílusú porcelán tacsi! :)

      Törlés