2012. március 18., vasárnap

Tuning

Volt egy kb. 400 Forintért vett fehér blúzom. Önmagában is hordható volt, de én arra gondoltam, feldobom egy kicsit. 
A terv az volt, hogy a gallér két csúcsára egy-egy fekete macskát rajzolok (nem azt a teljesen kidolgozott fajtát, inkább csak olyan sziluettet). Fekete textilfilcem épp nem volt itthon, gondoltam megteszi az alkoholos filc is. Még eszembe is jutott, hogy nem fog-e megfolyni az anyagon a filc, de aki mer az nyer!
Hát én mertem...
A macska egy kövér nyúllá folyta szét magát, ily módon meghíúsítva designer tevékenységemet.
Első gondolatom az volt, hogy kivágom a kukába úgy, ahogy van, de aztán adtam még egy esélyt neki (és magamnak).
Úgy döntöttem, hogy a gallért és a mandzsettákat lefedem valami színes anyaggal. Mindenképpen sötét textil kellett, hogy a fekete macsakanyúl mintája ne üssön át rajta.
Végül a leopárd mintásra voksoltam.
Ez lett belőle:






Szerintem egész vállalható lett. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése